Vihreetä !



Ihana kulunut vanha puujakkara Huutiksesta ... vihreä!



Vihreä maali lohkeilee ...



Ananaksessa on vihreätä ! Mut sisällä keltasta ...



Vihreää teetä , kusmitea.com



Eat your greens- ja A meal without wine is like a day without sunshine - printit vihreinä, keepcalmgallery.com


Vihreä vahakangas, Elvina Interiör (kuva lainattu samasta paikasta)



Uudessa asunnossa on hetki sitten uusittu keittiö. Keittiö on kaunis, muttei ihan sitä meidän omaa makuamme. Emme lähde sitä uusimaan tähän hätään. Keittiössä on esimerkiksi kauniin vihreät lasitetut kaakelit välitilassa. VIHREÄT!

Meillä ei ole koskaan ollut mitään "vihreän vihreää". Apua, kuinka tästä selvitään ? Ihan uusi väri minulle.

Jos et pääse karkuun -korosta. Korosta sitä mistä et pidä, mutta mitä on pakko sietää.
Auttaisko asiaa ? ? ?

Kokeillaan!


15 comments

  1. Tulin tänne hekottelemaan että onhan meillä Vernerin huoneessa vihreätä ! :D Huomasin just itekin. Kappas vaan ... sama pää kesät talvet, heh heh :)

    ReplyDelete
  2. Ihanan vihreä jakkara!

    Mä olen taas vihreän suuri fani, joskin arka sitä isoissa jutuissa käyttämään.

    Meidän uudessa kodissa taas on olohuoneessa vihreä kaakelitakka. Jännitin ennen näkemistä, että millainenkohan se mahtaa olla. Kaunis, kaunis :). Vihreälläkin kun on monta sävyä..

    ReplyDelete
  3. Mina tykkaan vihreasta sisustuksessa! En uskaltaisi ehka mitaan isompaa laittaa vihreana, mutta sellaiset jutut on kivoja, jotka saa vaihdettua kun kyllastyy/vuodenaika vaihtuu, esim. kivi-tuikut, mariskoolit, kynttilat jne.

    Kiitos muuten tuosta linkki-vinkista, tilasin itselleni juuri nuo printit keittiopyyhkeina!

    Aivan upea jakkara!

    e-a

    ReplyDelete
  4. Piristävä tämä vihreä...odotan jo innolla kevättä =)

    ReplyDelete
  5. Tuo jakkara on ihanan intensiivisen vihreä, tuntuu, että jotain tuollaista kaipaakin valkoisen keskelle.

    ReplyDelete
  6. Ihana vihreä jakkara!
    Minä tykkään kovasti vihreästä. Tällähetkellä sitä löytyy lasten leikkihuoneesta ja runsaasti.
    :)

    Kiitos tuosta linkkivinkistä. Taidan tilata tuolta vahakangasta, kun vasta ostamani GreenGaten vahakangas oli pettymys. Siihen jää helposti tahroja vaikka kuinka yrittää heti olla niitä pesemässä pois.

    ReplyDelete
  7. Vihreä ei ole minunkaan väri, mutta pienissä asioissa vihreä menee kuten tuossa jakkarassa. Muutimme neljä vuotta sitten tähän kotiin ja alakerran yhdessä huoneessa (onneksi vain yhdessä!!!) on vihreä laminaatti -järkky! Joskus tarkoitus vaihtaa, mutta neljä vuotta olen sitä jo katsellut, yök!!! Alakerran veskissä myös yhdellä seinällä vihreät kaakelit. Jesh!

    ReplyDelete
  8. Mun mielestä toi "eat your greens" on ihan paras. Olen sitä itse katsellut useaan otteeseen sillä silmällä.
    Sehän kävisi hyvin teidän keittiöön!!

    Voisit vihanneksien ohessa kehoittaa kaikkia vihreille jutuille kulmien nostelijoita syömään vihreänsä ;)

    ReplyDelete
  9. Vinkki! Vinkki!
    Kaakelimaali!
    Meilläkin oli super-rumat kaakelit, mutta maalasin K-raudasta ostetulla kaakelimaalilla ja tuli tasainen ja hyvä lopputulos. Suosittelen lämpimästi jos vihreä väri alkaa kypsyttämään :)

    ReplyDelete
  10. On se kiva kun ei muista mitä kaikkia värejä sitä omasta kodistaan löytyykään, heh heh ...

    Marika
    Vihreä kaakelitakka kuulostaa herkulliselta! Sellaista minä kyllä korostaisin mielelläni :)

    e-a
    Ole hyvä vikistä! Vihreä ei ole itseasiassa yhtään hassumpi väri :)
    Mutta se sävy jota kaakelit ovat on niin noh vihreä :)

    Krista
    Niin minäkin odotan ! Ja vielä 20 pvää ... niin sitten päästään uuteen vanhaan. Ei voi olla totta!!!!!

    scaredy-cat
    Juuri niin! Mulla on hyvä vainunenä kun bongailen kaikenlaista. Vielä koskaan en ole pettynyt huutoihin tai kirppislöytöihin. Päinvastoin. Kirkunut riemusta ! ;)

    Saara
    Ole hyvä! En tiedä onko vahakankaissa eroja vai onko kaikki sitä samaa materiaalia sitten lopulta ...
    ?

    Ira
    :0
    Vihreä laminaatti kuulostaa jo aika vihreältä !

    nanna
    Se on kyllä hieno! Mulla on vaan kaikenlaista seinälle pistettävää jemmassa. Täytyy kartoittaa ensin tila paikanpäällä kun laittaa, että tarvitseeko sinne tuota printtiä. Mutta listallani se on ehdottomasti!

    Anonymous
    En kai raaski maalata kaakeleita koska ne on ihan laatukamaa ja hienot. Ne ei vaan ole mun juttu. Minusta tuntuu, että mun täytyy vaan opetella tämä vihreä keittiö homma nyt :) :)

    ReplyDelete
  11. Ihana tuo taulu, jossa kehotetaan syömään "vihreää". Minä olen nykyään melkoinen pupu / hamsteri ( poikani ilmaus ), joten ko. taulu olisi mulle omiaan. Ja sanonhan minä joka aterialla poikakaksikolle: Ota kurkkuja! Otitko jo kurkkuja? Ihanaa jääsalaattia - ota!

    Mukavaa vko.loppua!

    - Kristiina -

    ReplyDelete
  12. Ihana vihreän&vaaleanpunaisen yhdistelmä!Niin herkullinen!

    ReplyDelete
  13. OOOOH, mikä ihana vihreä jakkara! Löytö!

    ReplyDelete
  14. Vihreä on upea väri ja sitä on niin monta sorttia. Tuon jakkaran ottaisin riemusta kirkuen!

    Kotona-kotona vielä asuessani mulla oli sellaiset vanhan vihreät tapetit. Siis kauttaaltaan vihreät, ei mitään pieniä väriläiskiä. Haaveilen taas vihreistä tapeteista. Vihreästä vaan ei saa tarpeekseen...!

    ReplyDelete
  15. Kristiina
    Minä joudun aina pakottamaan syömään vihreät :D
    Minuluumutomaatit on nykyään aika suosikkeja ja kirsikkatomaatit.

    Niinu
    Kyllä :) Herkullinen kuvastaa hyvin!

    Neiti Nimetön
    Kiitos! Kyllä se on hieno! Vaikka itse tässä kehuskelenkin...ja tukeva!

    Netta
    Hmmm... näitä kommentteja kun lukee melkein alan rakastaa vihreää väriä :)

    ReplyDelete