Hauskoja teippejä !







Kaksi ylintä Famille Summerbelle ja loput Belle & Boo.
Belle & Boon isoista teippikeristä -- täytyy niitä käyttävänä todeta, että on todella hyvä ! Rullasta riittää (mulla ollut muutama vuosi käytössä kaksi rullaa ja silti vaan riittää ja riittää, uskomatonta) ja sillä on hyvä pakata, kiinnittyy hyvin ja pitää.

Itse mulla ainakin tulee käytettyä teippejä Huutonet yms. synttäripostipakettien pakkaamisessa postiin. Ja ei tarvitse pelätä sitä, että teippi / paketti aukeaa.
Se on tarpeeksi leveääkin pakkausteipiksi !

Famille Summerbellen teipeistä mulla ei ole kokemusta,  mutta tosi veikeää vekkulia tuo ylin teippi ainakin !


All pictures from : Famille Summerbelle website / Belle & Boo website

8 comments

  1. Mä olen ostanut teippejä Teippitarhasta. Siellä on esim. japanilaisia teippejä. Uudistin teipillä mm. hyllyn reunat. Teippi pysyy hyvin kiinni, mutta on tarvittaessa helppo irrottaa.

    Ihanaa tuo "britti"-teippi :)

    - Kristiina -

    ReplyDelete
  2. Kaunis kiitos kaima, tämä tuli kuin tilauksesta. Etsin juuri teippejä ja nuo Belle & Boon teipit on juuri sitä mitä kaipasin.

    Ihanaa päivää!

    Terkut Niina S.

    ReplyDelete
  3. Ihastuin etenkin tuohon pöllöteippiin ja tuohon, jossa on lapsia ja sateenvarjoja. :)

    ReplyDelete
  4. Tuota brittiteippiä olisi ollut todella kätevä käyttää nyt meidän Diamond Jubilee pippaloissa (http://therearelilactrees.blogspot.fi/2012/06/diamond-jubilee.html)!!

    Pitänee tutustua tarjontaan, tuo pöllöteippikin on ihanaa.

    ReplyDelete
  5. Belle&Boo onkin mulle ennestään tuttu ihanuus, mutta toi toinen ei. Aivan ihana toi pöllöteippi!

    ReplyDelete
  6. millasiahan postikuluja on tuolla belle&boo kaupassa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puputeippi ainakin Etsy.com antaa euroissa postarit Suomeen 5.14 ,- ... oon tilannu, mutta en muista postareita yhtään. Tulee Royal mail ykkösluokassa.

      Delete
    2. niin ja jos tilaa enemmän kuin yhden saa alennusta postareihin.
      http://www.etsy.com/shop/belleandboo?ref=seller_info_count

      Delete